Herinrichting: hoogste punt bereikt

hoogste-punt_img-20161004-wa0003Enkele dagen geleden zijn de kruizen – na een grondige schoonmaakbeurt – teruggeplaatst op de torens en de koepel (zie afbeelding). Een moment om even bij stil te staan, en dat hebben de werklieden van Hulshof Bouw en Restauratie B.V. gedaan. Namens de parochie HH Petrus en Paulus bedankte Wilbert Hettinga de dames en heren die de laatste maanden in hecht teamverband gewerkt hebben – met respect voor het gebouw en voor elkaars werk. Het resultaat tot nu toe stemt tot grote tevredenheid en er is alle vertrouwen dat het laatste stuk ook goed en tijdig gereed komt. Vervolgens bracht hij met de aanwezigen een toast uit en werd het nog een gezellige bijeenkomst, met een drankje en een smakelijke maaltijd.

Beheercommissie De Goede Herder

lamborghiniKerkvervoer: passagiers en chauffeurs gevraagd

Vanaf 18 december is de Goede Herderkerk (Meerburgkerk) weer open en zijn alle parochianen welkom in Zoeterwoude-Rijndijk.

Bent u slecht ter been, heeft u geen vervoer en zou u graag willen meerijden naar de Goede Herderkerk voor de zondagvieringen van 9:30 uur? Meld u zich dan aan, zodat wij in kaart kunnen brengen hoeveel parochianen vanuit Leiderdorp, Leiden of Zoeterwoude willen meerijden naar De Goede Herderkerk.

Wij zijn ook op zoek naar parochianen die één of meerdere personen willen vervoeren naar de Goede Herderkerk. Zonder auto’s en bestuurders kunnen we de mensen die geen vervoer hebben niet ophalen en weer thuis afzetten.

Al jaren hebben we een aantal vrijwilligers maar deze groep is te klein om ook de mensen uit Leiderdorp op te halen. Dus rijders vanuit Leiderdorp: als u toch richting Zoeterwoude gaat, kunt u dan een medeparochiaan meenemen?

U kunt zich aanmelden als passagier of als chauffeur bij Ellen Harteveld (telefoon: 06-12284477; email: [email protected]) of via het secretariaat op maandag, woensdag en vrijdag van 9:00-12:00 uur (telefoon: 071-5411510)

Namens de werkgroep Kerkvervoer, Ellen Harteveld