Rouwannonces

Overleden: Jacky Ponsioen

Op dinsdag 6 maart is overleden mevrouw Jacky Ponsioen-Rasué, echtgenote van Jos Ponsioen, in de leeftijd van 70 jaar. Jacky Ponsioen zal vanavond, vrijdag 9 maart, opgebaard zijn in het atrium van de kerk, waar gelegenheid tot condoleren is van 19:00-20:00 uur.

De uitvaartdienst wordt gehouden op zaterdag 10 maart in de Goede Herderkerk. Voorgangers: Marianne Turk en Marieke Wortman Aanvang: 13:30 uur. Aansluitend zal de teraardebestelling plaatsvinden op de begraafplaats achter de kerk.

Overleden: Ton van der Voort

Op dinsdag 6 maart is eveneens overleden de heer Antonius Josephus Marie van der Voort, in de leeftijd van 86 jaar. In zijn werkzame leven was hij als leraar Frans jarenlang verbonden aan het Leidse Bonaventura College. Ton van der Voort was een trouw bezoeker van de Menswordingparochie in Leiderdorp. Ondanks een afnemende gezondheid heeft hij met zijn vrouw nog diverse malen vieringen in de Goede Herderkerk bezocht.

De uitvaartdienst voor Ton van der Voort wordt gehouden op dinsdag 13 maart om 10:30 uur in de Goede Herderkerk. Pastoor Broeders gaat voor in de eucharistieviering, met medewerking van het dames- en herenkoor. Aansluitend zal de teraardebestelling plaatsvinden op de begraafplaats achter de kerk, waarna er gelegenheid tot condoleren is in Brasserie Park, Van Diepeningenlaan 2 in Leiderdorp.