Over ons

De Goede Herder is een van de parochiekernen die sinds 1 oktober 2012 deel uitmaken van de R.K. Parochie HH Petrus en Paulus (Leiden en ommelanden)De parochiekern ontstond op 23 januari 2009 door een samensmelting van de in 1855 opgerichte parochie O.L. Vrouw Onbevlekt Ontvangen in Zoeterwoude (meestal aangeduid als de Meerburg) en de in 1966 opgerichte parochie de Menswording in Leiderdorp. Tot eind 2016 vinden alle vieringen plaats in de Menswordingkerk; de Meerburgkerk wordt momenteel gerestaureerd en heringericht.

Locatie Leiderdorp:
Menswording, Heelblaadjespad 1
2353 PA Leiderdorp

Locatie Zoeterwoude-Rijndijk:
Meerburg, Hoge Rijndijk 16
2382 AS Zoeterwoude

Secretariaat
Telefoon: 071-541 15 10 – Email: [email protected]
Adres: Hoge Rijndijk 16, 2382 AS te Zoeterwoude.
Op maandag, woensdag- en vrijdagochtend (9:00-12:00 uur) is er altijd iemand aanwezig om u te woord te staan, voor opgave van intenties, adreswijziging, inschrijving in de parochie en afspraken over sacramentele bediening. Buiten deze tijden kunt u in spoedgevallen gebruik maken van telefoonnummer: 06-22027668

In bijgaand document (pdf) vindt u contactgegevens van:

Pastoraal team — Beheercommissie — Pastoraatsgroep — Werkgroepen Beheer en organisatie — Werkgroepen Communicatie — Werkgroepen Vieren — Werkgroepen Dienen — Werkgroepen Jeugd en jongeren

Reacties en suggesties?
Stuur een email naar: [email protected]